4. 1. 2015

Films 2015

Ahojte milé čitateľky!


Prvý článok v roku 2015! Jééj! Hádam ste si Silvestra užili. Ja úprimne veľmi nie. Prázdniny zachvíľu končia... Na pomyslenie na školu sa mi zdvíha žalúdok. Ešte si užívam posledné dni prázdnin (to asi každý). Najradšej by som vrátila čas o dva týždne späť. Dobre tento článok nemá byť o sťažovaní!
V dneskajšiom článku pár vecí-filmov na ktoré sa teším v roku 2015.







•Hry o život-Drozdajka časť 2 (The Hunger Games-Mockingjay part 2): 
Toto je film na ktorý sa extrémne teším! Len neviem či to v kine vôbec zvládnem. Po prvé je to vlastne koniec HG série a po druhé viem aj keď viem čo sa tam ide stať, budem tam určite plakať. 
Kedy má vyjsť?: 21 novembra 2015




•Labyrint 2: Zhorenisko-Skúška (The Maze Runner 2: The Scorch Trials):
Maze Runner- film ktorý je fakt úžasný! Jeden z top 3 filmov (u mňa). Naňho sa tiež veľmi teším.
Kedy má vyjsť?: 18 septembra 2015



•Divergencia 2-Rezistencia (Divergent 2-Insurgent): 
Tiež ako všetky filmy čo som tu spomenula je to fantastický film. Postavy (Tris a Four) som si rýchlo obľúbila. Každému kto miluje akčné a celkom romantické doporučujem. :)
Kedy má vyjsť?: 20 marca 2015 


Tak to je všetko, áno, teším sa iba na tieto tri. ^^ Inak ďakujem za 2ooo zhliadnutí môjho blogu. ♥ A čo vy na aké filmy sa tešíte? Preferujete filmy alebo knihy?



1 komentár:

Ďakujem za každý komentár. ♥