14. 6. 2015

Spotrebované produkty #1

Ahojte baby!
Dnes som sa rozhodla napísať článok, ktorý ste už videli určite aj u plno iných blogeriek. Kedže sa mi toho nahromadilo dosť od konca mája, no tak som sa rozhodla napísať tento článok. R.I.P. produkty vždy vydám, keď sa mi tých vecí nahromadí viac, nebudem to určite vydávať každý mesiac. Tak šup, môžme ísť nato!:-)




Garnier micerálna voda- ako prvú tu mám micerálnu vodu od Garnier, ktorú ste už mohli vidieť u mnoho iných článkov. Je vynikajúca, zmyje make-up raz dva, neštípu ma z nej oči (čo ma skoro u každých micerálkach či nejakých odličovacích obrúskoch štípu), vyčistí mi zároveň i pleť proste bomba!



Dove sprcháče- ďalej tu mám moje obľúbené sprcháče Dove, ktoré neskutočne zbožňujem. Tieto dva, ktoré som mala voňali božsky, hlavne ten Silk Glow! Kto nemal ešte Dove sprcháč, každému odporúčam.


Rexona Ultra Dry- táto gulička pod pazuchy celkom pekne vonia, no podľa mňa dlho nevydrží. Je tam napísané ''48 h'' a hlavne že to vydrží tak 4 hodiny. To poznáme pri každej guličke či dezodorante česť výnimkám. :D




Avon odlačkovač na nechty- tento odlakovač stál zaprd. Vôbec mi nevedel zmyť lak a ktomu dosť smrdel. 


Avon rúž- názov tohto rúžu si už nepamätám, kedže ho už mám ten rok, dva. Bola to taká Nude farba, krásne vypadala na perách, veľmi sa mi páčila. 



Avon Super Shock- dostala som ju minulý rok k narodeninám, bola to moja druhá riasenka v živote! :D Vždy som ju používala spolu s mojou prvou riasenkou Avon- Super Full, krásne mi obe predĺžili riasy a zhustili ich. Spolu tvorili super duo. Premýšľala som, či sa vrátim späť k týmto riasenkám a asi sa aj vrátim. 



Štetec z Dm- fujky, blé. Hrozný štetec, kúpila som ho už dávnejšie ale teraz som sa ho až rozhodla vyhodiť. ''Mal'' to byť štetec na makeup, no keď som sa s ním skúšala nanášať makeup, dopadlo to katastrofálne. Takže poputuje s ostatnými produktami do koša. 



Vzorky, tester- a úplne posledné veci ktoré tu mám sú vzorčeky rôznych voňaviek, no ani jedna z nich ma dáko nezaujala. A tester od značky Regina (o tejto značke som predtým v živote nepočula) ktorý nieje bohvieaký. Namňa príliš tmavý makeup, fľaky po pleti keď som si ho naniesla, takže nič moc.

Kto nevidel môj minulý článok klik HERE.

xoxo Nellyssa


1 komentár:

  1. Pekny článek :)

    Budu ráda, když se mrkneš na muj blog a klidne zanecháš i komentář :) ->> http://nelatrebatic.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥