1. 9. 2015

Back to school Tag

Ahojte! Asi ste si všimli, že som si dala takú menšiu pauzičku. V poslednej dobe som nemala chuť niečo písať takže pauza sa mi zišla. No a nejdem tu veľa kecať a rovno idem už k článku. Dnes už je prvého septembra takže zajtra sa musí ísť do školy. :( Na spravenie tohto Tagu ma nominovala Susan (jej blog) za čo jej veľmi pekne ďakujem.♥ 


1. Do akej triedy pôjdeš?
-Idem do 8. triedy. :)


 2. Čo si oblečieš prvý deň do školy?
-Čierne legíny, čierne tričko a čierne topánky. A ešte aj čiernu kabelku. Ja viem celá v čiernom. :D
Inak plánujem nejako tento týždeň vydať článok o prvom školskom dni (ako outfit, makeup a ták). Ale pššt!


3. Na čo sa najviac a najmenej tešíš?
-Najviac sa teším na moje kamarátky zo školy, na Biológiu a Angličtinu a najmenej určite na písomky, učenie, Matematiku, Fyziku...


4. Aká je tvoja najobľúbenejšia časť pripravovania sa do školy?
-Plánovanie!



5. V akej triede si bola, keď si poprvýkrát začala nosiť makeup?
-V 5-tej. :D Ja viem príliš skoro ale v piatej som len začala nosiť len špirálu a púder a potom v ostatných už aj korektor...


6. Kde berieš inšpiráciu na oblečenie do školy?
-Všade. Väčšinou na stránkach ako Pinterest či We♥It.


7. Aké školské pomôcky nakupuješ najradšej?
-Všetko. 


8. Kde najradšej školské pomôcky nakupuješ?
-V papierníctve?


9. Budeš do školy nosiť kabelku či tašku?
-Podľa mňa do školy nosiť kabelku je blbosť. Preferujem tašku.


10. Aké tri nekozmetické veci musíš mať so sebou do školy?
-Antibakteriálny gél na ruky, vreckovky a mobil. A pevné nervy samozrejme.


11. Aké tri kozmetické veci musíš mať so sebou do školy?
-Balzam na pery poprípadne rúž, tužku na obočie, púder.


12. Aký je tvoj rýchly účes do školy?
-Rozpustené vlasy. Alebo normálny vrkoč.


13. Ako vyzerá tvoja taška?
-Obyčajná fialová taška.


To je všetko. Každému držím v škole palce!
Minulý článok ♥
Ps: Všetky obrázky sú čerpané z We♥It.
Nominujem: všetkých ktorý si článok prečítali. ♥
xoxo Nellyssa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár. ♥