15. 7. 2015

Nellyssa's favorites: June

Ahojte baby!
Konečne som sa rozhodla napísať nejaký článok. Hurá! Dala som si menšiu prestávku, trošku som oddychovala a nič nerobila haha. Tentoraz tu máme obľúbencov za jún.

KOZMETIKA


Ako vždy začnem kozmetikou. Mám tu tentoraz znova Baby Lips z kolekcie Elektro a to Pink Shock. Spoločne s Berry Bomb (fialový) sa mi z tejto kolekcie najviac zapáčili a už si nehodlám kúpiť ďalší. Počkám si na radšej na ďalšiu kolekciu. Pink Shock nádherne vonia, tiež vypadá pekne na perách a má peknú farbu. Stál 2,19€.




HUDBA




KNIHA/FILM


Prednedávnom som dostala k vysvedčeniu knihu Na vine sú hviezdy. Videla som aj film, a myslím, že film je podľa mňa lepší. Premňa je vždy lepšia kniha ako film ale u tohto to neplatí. Dajte mi vedieť do komentu (ktorý čítali aj knihu a videli aj film) či je podľa vás lepšia kniha alebo film.



APLIKÁCIA

Tentokrát pre vás nemám žiadnu aplikáciu. :( Nič nové v mojom mobile nepribudlo.



To je všetko, príspevky sa budem snažiť vydávať pravidelne ale nezaručujem zato pretože viete, každý si chce užiť prázdniny tak ako ja ale budem sa snažiť ich vydávať čo najpravidelnejšie! :-) ♥ Určite si kuknite môj minulý článok. Plus som zas zmenila vzhľad blogu! :)

xoxo Nellyssa


3 komentáre:

  1. Já dřív baby lips neměla ráda, ale pak jsem si koupila ten zelený a je to docela fajne.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-tyrkysova.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baby Lips mám jen z té normální kolekce, ta electro mě nějak neláká :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥