25. 2. 2015

How to add music to your blog?

Ahojte,

Pár z vás sa mi pýtalo ako pridať hudbu na blog. Pýtali ste sa ma niektorí tiež na giveaway kedy nejaká bude. Plánujem ju asi tak v priebehu apríla. Nieje to ešte isté, pretože mi treba aj peniaze na poštovné aj na nakupovanie. Ale chcela by som ho uskutočniť čo najskôr. Tak to je zatiaľ všetko v sobotu sa môžte tešiť na nový článok! :)

1. Otvorime si TÚTO stránku.
2. Pôjdeme trošku dolu a tam máme tabuľku.
3. Klikneme na ''Choose skin''.
4. Vyberieme si vzhľad prehrávača na blog (výber je na vás). Môžte si vybrať z týchto ktoré vám ukazuje alebo kliknúť na 4000+ Custom Skins (vidíte na obrázkoch dole) kde sú fakt zaujímavé prehrávače! :)




5. Ďalej klikneme na ''Edit players''.
6. Pod ''Song Title'' dáme názvy pesničiek alebo čo chcete vy.


7. Do ''Song URL'' dáme odkaz na tú pesničku ktorú chceme.



8. Ako ďalšie dáme ''Configure Settings'' kde sa nastavuje:
-Auto Play: hneď ako si otvorite stránku s vašim blogom spustia sa vám pesničky (aj ostatným pravdaže). Ak chcete takúto možnosť zaškrtnite fajočku (neodporúčam to pretože to veľa ľuďom vadí).
-Shuffle Playback: náhodné prehrávanie vašich pridaných pesničiek.
-Default Volume: predvolíte si hlasitosť pesničiek.


-z Default Volume si môžte vybrať či sa playlist spustí raz, bude sa opakovať alebo sa bude opakovať pesnička.



-Placement of Player Bar: kde sa bude váš prehrávač nachádzať-sú dve možnosti-buď hore (top) alebo dole (bottom).



-Show playlist by Deafault: zobraziť zoznam skladieb v predvolenom nastavení.

Keď máte všetko nastavené dáte ''Done''.

Ukáže sa vám tu takýto HTML kód ktorý celý skopírujete.



Teraz pôjdeme do služby Blogger>Rozloženie>Pridať modul gadget>HTML a vložíme tam html kód. Dáme uložiť a máme hotovo!


To je všetko len sa ospravedlňujem za tie reklamy všade mi naskakovali. Ak chcete podobné články o Blogger tipoch môžte mi napísať komentár a ja už nejaký urobím. :) 
Ps: Tie obrázky sú nastavené na veľmi veľké ale mne sa zdajú voľaké malé. :D

♥Každý komentár, sledovanie či pozretie poteší!♥

xoxo Nelly

5 komentárov:

  1. Ja nemám rada blogy s hudbou, pretože mám väčšinou iný vkus, okrem toho sa stránka načítava pomalšie. Inak páči sa mi, že používaš tie kódy (všimla som si že máš aj back to top, zrejme z blogu carrie loves), veľa blogeriek/rov sa toho akoby bojí. Pekný blog, aj keď na mňa dosť ružový :D.

    c r e y a t i v i t e

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Patrím tiež medzi tie ktorým sa hudba na blogu nepáči. Ďakujem. hah :D

      Odstrániť
  2. Mne sa bohvieako blogy s hudbou teda rozhodne nepáčia.. ak si chcem čítať, nebudem predsa počúvať pesničky.. a čo ešte, keď nie sú moje obľúbené! No, ty tam zrovna máš dobré, ale aj tak :D
    Prehrávač na hudbu sa dáva jedine na tumblr, kde sa pozerajú obrázky a tak.. :)
    Ale pekná recenzia :)

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mne ale urobila som tento článok preto, lebo sa ma pár dievčat pýtalo. Ďakujem. :) :3

      Odstrániť
  3. děkuju moc si mi pomohla :)
    tady je můj blog, mam ho s kamarádkou :) tak kdyby ses chtěla podívat :)
    http://twochoices2.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥