14. 2. 2015

Get to know me Tag

Ahojte baby,


Dnes som si pre vás pripravila Tag s názvom Get to know me. Sú to vlastne otázky o mne a ja nane odpovedám. Hádam sa vám článok/Tag bude páčiť síce tento článok je krátky, teraz už som začala písať dlhší článok. Tak sa vrhneme nato! :)

Čerpané z We♥It



1) Meno?
•Nelly. Nie nevolám sa Nela ale Nelly tak ma krstili. :)

2)Prezývky?
•Nemám ich veľa- Nell, Nela, Nelča.

3)Narodeniny?
• 11.3 :3

4) Znamenie zverokruhu?
•Ryba. 

5)Zamestanie?
•Ešte študujem ale moje ''vysnívané'' povolanie je byť kozmetičkou alebo zubárka alebo niečo s počítačmi. 

6) Jazyky?
•Samozrejme slovenčina. Potom sa učím angličtinu a nemčinu. A viem aj po česky.

7) Farba vlasov?
•Tmavo hnedá až čierna.

8) Dĺžka vlasov?
•Pod ramená (20cm).

9) Farba očí?
•Hnedá.

10) Výška?
•160cm- áno viem som malá.

11) Veľkosť topánok?
•38.

12) Tetovanie?
V budúcnosti by som si chcela dať na ruku alebo na krk. :)

13) Piercing?
•Nemám ani nechcem.

14) Pravák alebo ľavák?
•Praváčka. 

♥Každý komentár, sledovanie či + poteší♥

PS: Prajem krásneho Valentína! :)
PS1: Pridala som hudbu (playlist) na blog. Prosím povedzte či ju tam chcete ale nie. :) Viem že veľa ľuďom to vadí preto sa pýtam. Ďakujem.

xoxo Nelly

14 komentárov:

  1. Super článek! :) S výškou jsem na tom podobně měřím 162 cm a k tomu jsem ještě strašně drobná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný TAG :) Jsi zajímavá osobnost, jak tak koukám.

    ~~~~
    Budu ráda když navštívíš můj nový blog a zanecháš nějaký milý komentář :') ♥
    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah ďakujem. :D :)
      -Inak už ťa sledujem máš pekný blog. :)

      Odstrániť
  3. Skvelý tag, podľa mňa malá niesi. Ja mám 162 cm ale chcem byť menšia :D
    Ináč, hudba na blogoch mi zvyčajne vadí. Ale tento song sa mi nejako zapáčil. Supeer výber :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Ja by som zase chcela byť menšia. :D Mne tiež vadí hudba vždy sa jej zľaknem. xD Ale chcela som skúsiť ak sa to viac ľuďom nebude páčiť tak ju zruším. Tak super! :D Dala sem len svoje top pesničky ktoré počúvam denne. Ďakujem ti za komentár.
      -Nelly

      Odstrániť
  4. Dobrý tag. :) Já mám 162 a většina lidí ze třídy má 170 a víc :D Chápu jak ti je :D Jinak tagy nemám ráda, ale ty ho máš velmi přehledný a dobře se četl. :) Jinak pěkný blog :) Kdyžtak koukni na můj : www.batrtv.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako čítam komenty k tomuto tagu, tak mi všetci píšu že majú tiež okolo 160cm :D Hádam som nikoho neurazila. :D Ďakujem veľmi pekne určite kuknem. :)

      Odstrániť
  5. Ten príjemný pocit keď nie som jediná malá :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super tag ja mam 158 takže si na tom ešte dobre!! :D

    budem veľmi rada ak sa zapojiš do mojej giveaway o nahrdelniky a naušničky Giveaway!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejsi malá. Já mám 165 cm ale boty mám 40 xD.
    Máš taky moc hezké jméno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No, som rada že aspoň niekto nieje maličký. :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥