28. 2. 2015

Nellyssa's favourites: February

Ahojte!

Konečne sobota! Yay! A zároveň aj posledný deň tohto mesiaca. Ako rýchlo to beží čo? :) A kedže už je ten posledný deň, tak som sa rozhodla urobiť obľúbencov. A chcem vám ešte povedať že Playlist už robiť nebudem, hudbu zahrniem rovno v tomto článku (obľúbenci). Budem to vydávať každý mesiac ak sa mi to samozrejme podarí.


KOZMETIKA



Ako prvé tu mám maskaru od Miss Sporty- Pump Up Booster. Už som ju spomínala v Haule (odkaz TU). Je úžasná, nelepia sa mi z nej riasy a robí veľký objem. Síce ja nemusím produkty od Miss Sporty, ale túto maskaru zbožňujem.




Ďalšiu vecičku tu mám lak od Rimmelu. Ja mám farbu 227 New Romantic. Milujem ružovú (to ste si asi všimli aj na blogu :D).


A poslednú vec z kozmetiky tu mám tento úžasne voňavý krém na ruky od Avonu. Predtým som ho veľmi nepoužívala a teraz som ho začala že tam skoro už nič nieje. Má 70 ml pre mňa dosť málo. Ale vážne krásne vonia po vanilke. Rýchlo sa vstrebáva, mne sa vstrebe asi po jednej minúte.



HUDBA

Abraham's Daughter
GDFR
Scream my name
Áno, určite sa vám nepáčia ale každý rád počúva niečo iné. :)



KNIHA/FILM


Za tento mesiac som si neskutočne obľúbila PLL- Pretty Little Liars. Teraz som na konci 1 epizódy ale viem, čo sa v ostatných ide diať (trošku googlenie) a bola som z toho šokovaná. Mám aj knihy (8 kníh) teraz čítam 5 knihu. :3  Kto už je na 5 epizóde? A kto si myslíte že je ten záhadný ''A''?





APLIKÁCIE

Fashionlista je fakt super appka. Je to móda s ktorou sa môžete inšpirovať a môžte nájsť nejaké oblečenie a cez neho sa presmerovať na ten shop a následne kúpiť.





PS: Ďakujem vám za 4000 zobrazení blogu. ♥ Fú je to dosť a veľmi veľmi ale veľmi vám ďakujem aj za 17 sledovateľov. ♥
PS1: Nabudúci týždeň odomňa čakajte recenziu, tag a ešte jeden ktorý vám neprezradím.
PS2: Tiež vám chcem popriať pekný zvyšok večera! Majte sa.

xoxo Nellyssa

12 komentárov:

  1. Veľmi pekný post :) PLL sledujem aj ja a som tiež na konci 1 epizódi :) http://zidozimekablog.blogspot.sk/ Bola by som rada keby si si pozrela môj blog :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu řasenku jsem měla a byla dobrá. Lak se mi líbí a krém vypadá dobře. Miluju vanilku. Btw taky jsem psala oblíbence za únor an svůj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nevedela som že fashionlista je aj appka!! :) pekne favorites ja zajtra nahrám video na túto temu :))

    pokiaľ maš záujem budem veľmi rada ak sa zapojíš do mojej giveawey o dva narhdelniky Giveaway!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja mam od miss sporty len orandzovu asi od MS su najlepsie spiraly ktore super vyzeraju a dlho vydrzia ! :)
    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! Dlho som hľadala špirálu ktorá mi bude vyhovovať. :)

      Odstrániť
  5. Krásny príspevok. Ako dlho ten lak vydrží? :) Ó a ten krémik, vyzerá krásne!
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Lak som si dávala v nedeľu a mám ho teraz 5 dní a stále sa mi nezlúpal ani kúšťok. Laky od Rimmelu sú skvelé! :) A ten krémik aj vyzerá aj vonia skvele! :)

      Odstrániť
  6. Táto riasenka je veľmi dobrá, MIss Sporty sú celkovo vyniakjúce, jedine sa pomerne ťažko odličujú.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥